پینه دستان

پینه دستان


«گروهای امداد و نجات با حضور در محل حادثه با خارج کردن فاضلاب چاه پس از دقایقی جسد بی‌جان این کارگر را از چاه خارج کردند.»

طی دو روز گذشته بر اثر وقوع حوادث مشابه شغلی در شهر مشهد، دو کارگر مقنی کشته شدند.

به گزارش ایلنا، در حادثه اول که صبح دیروز (شنبه) در خیابان کوشش مشهد رخ داد، یک کارگر مقنی که مشغول حفرچاه فاضلاب در فاصله دو متری چاه قدیمی یک رستوران بود، ناگهان بر اثر فشار محتویات چاه قدیمی، دیواره چاه جدید تخریب و فاضلاب آن بر روی کارگر مقنی فرو می‌ریزد.

بر اساس این گزارش گروهای امداد و نجات با حضور در محل حادثه با خارج کردن فاضلاب چاه پس از دقایقی جسد بی‌جان این کارگر را از چاه خارج کردند.

در حادثه مشابهه دیگری که حوالی ظهر جمعه (۱۷ مرداماه) در منطقه مسکونی گلشهر، خیابان شفیعی در مشهد رخ داد، یک کارگر مقنی بر اثر حفر غیر اصولی یک حلقه چاه فاضلاب در یک واحدمسکونی کشته شد.

براساس این گزارش، زمانی که این کارگر مقنی مشغول کندن کانالی برای اتصال چاه قبلی به این چاه جدید بود، آبهای موجود در چاه قدیمی به این چاه نفوذ کرده و باعث محبوس شدن مقنی در عمق ۱۲ متری چاه می‌شود.

به گفته وی، مامورین سازمان پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از پمپ، آب چاه را تخلیه و جسم بی‌جان مقنی را در عمق دو متری یک چاه قدیمی به بیرون منتقل کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 22 / 5 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com