پینه دستان

پینه دستان


کی از کارگران رسمی کارخانه آلدا در دامغان بنام «نوروز علی شاکری» با ۲۵ سال سابقه کار که در زمان عضویت در شورای کارخانه پی گیر مطالبات صنفی همکارانش بود بعد از گذشت حدود دو ماه از اتمام دوره نمایندگی‌اش از سوی کارفرما اخراج شد.

نماینده صنفی سابق کارگران کارخانه «آلدا» به دلیل پیگیری مطالبات صنفی همکارانش پس از ۱۲ سال فعالیت شورایی اخراج شد.

«حبیب الله محقق» دبیر خانه کارگر سمنان با اعلام این خبر به ایلنا گفت: یکی از کارگران رسمی کارخانه آلدا در دامغان بنام  «نوروز علی شاکری» با ۲۵ سال سابقه کار که در زمان عضویت در شورای کارخانه پی گیر مطالبات صنفی همکارانش بود بعد از گذشت حدود دو ماه از اتمام دوره نمایندگی‌اش از سوی کارفرما اخراج شد.

او گفت: مطالبات کارگران کارخانه آلدا ۳ ماه حقوق و بیمه است که نماینده وقت کارگران آلدا وظیفه پی گیری این مطالبات را داشته است.

دبیر خانه گکارگر سمنان در تشریح جزئیات بیشتر اخراج آقای شاکری گفت: این کارگر ۱۲ سال عضو شورای اسلامی کار کارخانه آلدا بود که بعد از اتمام ششمین دوره از عضویتش مجددا به اصرار همکارانش آماده کاندیدا شدن برای انتخابات شورا می‌شود که اینبار با مخالفت کارفرما روبرو می‌شود.

محقق با بیان اینکه کارفرما با تهدید به اخراج، وی را از نامزد شدن در این دوره از انتخابات شورای اسلامی کارخانه آلدا منصرف کرد در ادامه گفت: بعد از برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای جدید هیئت مدیره، کارفرما از این کارگر به کمیته انظباطی کارخانه شکایت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 / 5 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com