پینه دستان

پینه دستان


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت راه وشهرسازی ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی روز پنجشنبه به ریاست رئیس‌جمهوری تشکیل جلسه داد و در این جلسه رییس جمهوری بر عملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی با اولویت زوج های جوان تاکید کرد.

در این جلسه که به بررسی سیاست‌های بخش مسکن و راهکارهای ایجاد رونق در این بخش اختصاص داشت، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت مسکن شهری و روستایی و پیش بینی نیازهای آینده در افق 15 ساله با توجه به رشد جمعیت و پیش بینی رشد اقتصادی کشور ارائه کرد.

همچنین در این جلسه اقدامات لازم برای بهبود فضای سرمایه گذاری در این بخش و سیاستهای حمایتی دولت مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

رئیس جمهوری با توجه به اهمیت برنامه ریزی در افزایش بهره وری در این بخش ، بر ضرورت اقدام هماهنگ در بهسازی بافت فرسوده شهری تاکید کرد و از وزارت راه و شهرسازی خواست مقدمات اجرای طرح‌های نمونه در تجمیع و تبدیل واحدهای غیراستاندارد با تامین مسکن مناسب برای ساکنان و ایجاد فضای سبز مناسب را با تشویق بخش خصوصی فراهم کند.

روحانی با تاکید بر مصوبه اخیر دولت دستور داد با عملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی ، نیاز زوج های جوان به مسکن مورد توجه قرار گیرد. همچنین مصوبه مربوط به مسکن روستایی با تامین تسهیلات لازم اجرایی شود.

رییس جمهوری همچنین بر اصلاح طرح مسکن مهر و تامین خدمات زیرساخت برای واحدهایی که آماده تحویل شده و می شوند، تاکید کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: یک شنبه 25 / 7 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com