پینه دستان

پینه دستان


«براساس آمارهای موجود هم اکنون ۱۳۴۲ شورای اسلامی کار، ۴۴۲۳ نماینده کارگر و ۷۶۳ انجمن صنفی کارگری در کارگاه‌های مشمول قانون کار فعالیت هستند/در نیمه نخست سال جاری ۲۳۶ شورای اسلامی کار، ۲۱۱ انجمن صنفی کارگری، ۱۹۰ نماینده کارگر و ۹۲۱ انجمن صنفی کارفرمایی توسط بازرسان این اداره کل در سراسر کشور ثبت شده است».

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۳۶ شورای اسلامی کار، ۲۱۱ انجمن صنفی کارگری، ۱۹۰ نماینده کارگر و ۹۲۱ انجمن صنفی کارفرمایی توسط بازرسان این اداره کل در سراسر کشور ثبت شده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا «دلاور نظری» با اعلام این مطلب گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ایجاد ۱۵۵۸ نهاد صنفی کارگری و کارفرمایی در شش ماهه نخست سال ۹۳، تعداد تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی موجود در کشور را به عدد ۹۵۷۶ تشکل افزایش داده است.

به گفته این مقام مسئول در وزارت تعاونع کار و رفاه اجتماعی براساس آمارهای موجود هم اکنون ۱۳۴۲ شورای اسلامی کار، ۴۴۲۳ نماینده کارگر و ۷۶۳ انجمن صنفی کارگری در کارگاه‌های مشمول قانون کار فعالیت هستند.

وی همچنین در تشریح پراکندگی استانی نهادهای صنفی کارگری و کافرمایی گفت: مجمع نمایندگان کارگری هم اکنون در ۳۰ استان کشور فعالیت استانی دارد و کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور نیز به غیر از استان کهگیلویه و بویر احمد در ۲۸ استان دیگر دارای تشکیلات استانی است و در سه استان دیگر نیز به دلیل اتمام اعتبارنامه منتظر تجدید انتخابات است.

نظری همچنین در خصوص فعالیت استانی انجمن‌های صنفی کارگری گفت: در حال حاضر ۴۳ انجمن صنفی کارگری فعالیت استانی دارند.

وی بابیان اینکه شمار کانون‌های کارگران بازنشسته فعال در ۲۵ استان کشور به ۲۲۳ مورد می‌رسد، افزود: برابر آمارهای موجود هم اکنون ۱۸۸۳ نهاد صنفی کارفرمایی در بخش صنعت و حرفه در کشور فعال هستند.

پایان پیا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 / 8 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com