پینه دستان

پینه دستان


مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (12 آذر ماه)،شرکت مخابرات ایران را مکلف به استمرار بیمه و قرارداد مستقیم با کارگران، پیمانکاران و کارگزاران روستایی تا زمان بازنشستگی طبق شرایط و ضوابط مقرر در قانون کار کرد.

به گزارش ایلنا،119 نماینده مجلس در ادامه بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با الحاق یک ماده پیشنهادی به این طرح در صحن عانی مجلس موافقت کردند.

بر این اساس، صندوق تامین اجتماعی موظف است کارگزاران و پیمانکاران حقیقی و افراد حقوقی و سایرافرادی که به‌عنوان کارگر یا تحت هرعنوان دیگر طرف قرارداد مخابرات روستایی بوده و می‌باشند (موضوع جزء (و) بند (16) قانون بودجه سال 89 کل کشور) را پس از واریز حق بیمه سهم کارگر توسط کارگزار و پیمانکار و تا زمان فروش سهام مدیریتی براساس قانون تامین اجتماعی و قانون کار تحت پوشش بیمه قرار دهند.

گفتنی است،کارگران مخابرات روستایی طی دو سال گذشته بارها با برگزاری تجمعاتی در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت بیمه و قراردادهایشان بودند.کارگران معترض معتقدند، مخابرات ایران متعهد به استمرار بیمه و انعقاد قرارداد مستقیم با کارگران روستایی طبق شرایط و ضوابط مقرر در قانون کار است.

پایان پیام
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 15 / 9 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com