پینه دستان

پینه دستان


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری حدود ۲۵ میلیون بیمار توسط پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی ویزیت شده‌اند که این میزان رشد ۵/۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

دکتر محمد علی همتی افزود: ۶۹درصد از این تعداد ویزیت، توسط پزشکان عمومی، ۲۵ درصد توسط متخصصان و ۶ درصد توسط دندانپزشکان بوده که در ۳۵۳ مرکز درمانی اعم از بیمارستان، دی کلینیک، پلی کلینیک‌های تخصصی و کلینیک‌های عمومی انجام شده است.
وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۸۳۵ تخت فعال بدون احتساب تخت اورژانس در بیمارستان‌های ملکی وجود دارد، اظهار داشت: تعداد ۴۵۰ هزار و ۷۳۰ مورد بستری در این مراکز انجام شده که نسبت به شش ماه سال گذشته رشدی معادل ۲/۱۰ درصد را نشان می‌دهد.
دکتر همتی تعداد اعمال جراحی در مراکز تامین اجتماعی را ۲۵۵ هزار مورد برشمرد و گفت: ۱۶ درصد این تعداد مربوط به اعمال جراحی بزرگ و ۱۰۵ هزار زایمان انجام شده که ۴۷ درصد آن سزارین بوده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه درصد اشغال تخت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی ۶/۷۲ درصد بوده افزود: حدود ۱۵۰ هزار عمل جراحی سرپایی نیز طی مدت یاد شده در مراکز درمانی سازمان انجام شده است.

پایان پیام
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 / 9 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com