پینه دستان

پینه دستان


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از تشکیل کمیته‌هایی برای تبادل نظر با شرکای اجتماعی این سازمان (کارگر، کارفرما و دولت) خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر منصور اعتصامی در نشست تشکل‌ها و نهادهای کارفرمایی با معاونت فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: در این کمیته‌ها بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم بازنگری و اصلاح بخشنامه‌ها نیز در دستور کار واحدهای فنی سازمان قرار خواهد گرفت.

او افزود: نقد و بررسی قانون تأمین اجتماعی و اساسنامه این سازمان از دیگر مواردی است که در دستور کار کمیته‌ها قرار دارد و دیدگاه‌ها و نظرات شرکای اجتماعی در این رابطه اخذ می‌شود.

 اعتصامی از تدوین سند عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این سند به زودی ابلاغ می‌شود و بعد از ابلاغ نیز برای دریافت نظرات و دیدگاههای شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی جلسات کار‌شناسی برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در راستای گفتمان سازی در رابطه با اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند، افزود: در این رابطه تا کنون دو جلسه برگزار کرده‌ایم و جلسه سوم نیز طی روزهای آینده برگزار می‌شود و ما برای گفتمان سازی در رابطه با اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنیم.

حمیدرضا اشراقی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان نیز در این نشست از برگزاری جلسات مختلف با کارفرمایان برای آگاهی از نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنان خبر داد و گفت: در ارتباط با کارفرمایان جلسات مختلفی تشکیل شده است و بعد از برگزاری چند نشست کلی در حال حاضر جلساتی با معاونت‌های مختلف سازمان در رابطه با موضوعات تخصصی هر معاونت برگزار می‌شود.

اشراقی اظهار داشت: در این جلسات موضوعاتی از قبیل پرداخت دیون دولت به سازمان، برخورد کارکنان واحدهای اجرایی سازمان با ارباب رجوع، ایجاد تعهدات جدید برای سازمان از طریق مصوبات و قوانین مختلف، عدم ابلاغ به موقع برگه‌های بدهی و قوانین مختلف مرتبط با حوزه مختلف سازمان تأمین اجتماعی مطرح می‌شود.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 / 10 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com