پینه دستان

پینه دستان


عضو کارگری شورای عالی کار گفت: برخلاف گفته‌ نماینده کارفرمایان در جلسه روز گذشته این شورا در مورد میزان افزایش مزد سال ۹۴ هیچ صحبتی نشد.

«محمدرضا بقائیان» در واکنش به سخنان روز گذشته نایب رئیس کانون عالی کارفرمایان که مدعی مخالفت دولت با افزایش بیش از ۱۸ درصدی دستمزد کارگران در سال ۹۴ شده بود گفت: در جلسه روز گذشته به هیچ وجه چنین صحبتی مطرح نشد. آنچه در جلسه روز گذشته شورای عالی کار مطرح شد درباره کاهش قدرت خرید کارگران بود.

به گفته بقائیان، اعضای کارفرمایی شورای عالی کار در حالی بصورت هدفمند و هوشمندانه از جلسات شورای عالی کار اخبار غیر واقعی را نقل می‌کنند که پیش از این حتی حاضر نشده بودند در پاسخ به درخواست وزارت کار نظر کار‌شناسی خود را در مورد دستمزدهای سال ۹۴ اعلام کنند.

وی در مورد اتفاقاتی که در این جلسه افتاد گفت: براساس آمارهایی که در این جلسه مورد تایید مقامات دولتی نیز قرار گرفت در فاصله سالهای اخیر قدرت خرید کارگران تا ۷۵ درصد از هزینه‌های زندگی عقب افتاده است.

بقائیان افزود: اعضای شواری عالی کار در پایان جلسه روز گذشته توافق کردند تا طی یک برنامه چهار ساله شکاف مزدی به وجود آمده را جبران کنند.

پایان پیام
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 17 / 10 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com