پینه دستان

پینه دستان


 

خدايا! « hard» دلم آلوده به گناه است، آنرا با نور ايمانت«format»کن.

 

خدايا! هر چه مغزم را «search» مي کنم، اثري از«file» بي مهريت نمي بينم.

 

خدايا! افکارم به «virus» شيطان مبتلاست، «anti virus» ايمان به من عنايت کن.

 

خدايا! دوست دارم در نمازم با تو «chat» کنم، مرا به «chat room» خويش راه بده.

 

خدايا! اگر «documents» اعمالم را«open» نمائي شرمنده مي شوم.

 

خدايا! «haker»هاي شيطان در حال «search» اطلاعاتم هستند، آنها را از من دفع بفرما.

 

خدايا! سرعت «RAM» عملم کاهش يافته، گويا «cpu»ي فهمم جواب نمي دهد، آنرا ارتقاء بده.

 

خدايا! هر دستوري به «keyboard» دل بدهم، در «monitor» عقلم خواهم ديد، پس «HELP» کن  «error» نکم.

 

خدايا! اگر به اشتباه «documents» دستوراتت را «remove» کنم، چند بار اخطار مي دهي که مراقب باشم.

 

خدايا! مدتي است از «network» دوستانت جدا شده ام، مرا به دوستانت «add» بفرما.

 

خدايا! مي دانم «keas» وجوديم را خودت آفريدي، ولي آنرا «full» قرار دادي، پس مرا ببخش.

 

خدايا! اگر سيستم عامل «windows» مرا نصب نمي کردي، چگونه اين همه اطلاعات را «edit» و «read» مي کردم.

 

خدايا! ابتدا «floppy» افکارم را «format»کن، سپس اوامرت را در آن «copy» کن.

 

خدايا! در «photoshop» دلم تصويرت را «edit» کردم، چقدر زيبا تر شدي.

 

خدايا! «documents» من مملو از «e-mail» توست، نمي خواهم آنها را «delete» کنم تا هر روز بخوانم.

 

خدايا!  اگر به بخش «add or remove» من رفتي، بديهايم را «remove» کن و خوبيهايت را به من«add» نما.

 

خدايا! ترا شکر مي کنم که «sound» زبانم قطع نشده و «speacker» دهانم گوياي ذکر توست.

 

خدايا! برنامه «delete» من از هستي را «cancel» کن، تا مدتي ديگر بندگي ترا بکنم.

 

خدايا! تمام «meno» هايم از توست، هر کدام، به سوي «file»ي مي رود که تو در وجودم نهادي.

 

خدايا! کاري کن با معارف دينت«update» گردم و «programs» جديد در وجودم «setup» گردد.

 

خدايا! «partishen» دلم را فقط يک قسمت کن، تا فقط خودت در آن باشي.

 

خدايا! اگر «cpu» مغزم خوب کار نکند، «programs» تو را درک نخواهم کرد.

 

خدايا!  گناهانم را «remove» و اعمال خيرم را «add» کن.

 

خدايا! به من «color» خودت عنايت بده.

 

خدايا!  «super computer» رسالت و ولايت خويش را به«micro computer» من وصل کن.

 

خدايا!  هر چه از «data»ي وحيت به من رسيد، «save» کردم، و هر روز «read» مي کنم.

 

خدايا!  عشق تو در دل من«write» شده و دوست ندارم هرگز«remove» گردد.

 

خدايا!  من «user» دستگاه خلقتت هستم، خودت مرا «control» نما.

 

خدايا!  شياطين افکارم را «scan» مي کنند و آنچه به ضرر آنهاست را «delete» مي کنند، پس مرا «help» کن که بهتر از  آن را «insert» نمايم.

 

خدايا!  من هنوز«resolution» افکارم ضعيف است، آنرا قوي فرما.

 

خدايا!  ظرفيت مغز من خيلي بيشتر از «CD» و«DVD» است، پس چرا چيزي نمي دانم.

 

خدايا!  اگر«version» برنامه هايم قديمي است، خودت آنها را «update» نما.

 

خدايا!  ممکن است«language» قرآنت را نفهمم، ولي اميدوارم بتوانم آن را «record» کنم.

 

خدايا!  اگر «server» من خراب است، «network» تو که خراب نيست.

 

خدايا!  اگر عمل من فقط يک «bit» است، آن را به «megabit» مبدل بفرما.

 

خدايا!  «system» من به خاطر پرداختن به مهملات«hang» کرده، آنرا «reset» کن.

 

خدايا!  حرف آخر من، يک«word» در دلم «write» کن براي يادگاري.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 23 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com