پینه دستان

پینه دستان


توقف مصوبه افزایش حق مسکن در پاستور
۹۰روز منتظر امضای توافقیم!
جزایری:کارگران می‌گویند ۹۰روز است منتظرند تا دولت تنها یک امضا بر مصوبه افزایش حق مسکن بزند، اما حالا نگرانند که دولت بخواهد مانند سال‌۹۲، زمان اجرای توافق کارگران و کارفرمایان را دوباره تغییر دهد.
با وجود اینکه علی ربیعی، وزیر کار تصویب نهایی توافق نمایندگان کارگران و کارفرمایان درباره افزایش۲۰‌هزارتومانی حق مسکن امسال را در قالب نامه‌ای در بهمن‌ماه سال گذشته از دولت خواسته بود، اما حالا سه ماهی می‌شود که این درخواست وزیر کار که اتفاقا با قید فوریت نیز مطرح شده بود، در انتظار نظر هیئت وزیران است.
در این رابطه رئیس کانون هماهنگی شوراهای کار خراسان رضوی با اشاره به افزایش حق مسکن کارگران از ٢٠هزارتومان به ٤٠هزارتومان گفت: باوجود اینکه ٩٠روز از تصویب آن می‌گذرد هنوز هیئت دولت اقدام به امضای این مصوبه شورای کار نکرده است، این مسئله موجب شده تا حق مسکن کارگران در فروردین، همان ٢٠هزارتومان واریز شود. رحمت‌ا... پورموسی افزود: با این حال اگر دولت این مصوبه را امضا کند باید این مبلغ به صورت معوقه با حقوق اردیبهشت‌ماه واریز شود.
رئیس کانون هماهنگی شوراهای کار خراسان رضوی به تعداد کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی در استان اشاره و گفت: در‌حال‌حاضر ٦٥٠ تا ٧٠٠‌هزار نفر از کارگران این استان بیمه هستند و چیزی حدود ٨٠ تا ١٠٠‌هزار کارگر در خراسان رضوی بیمه نیستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: یک شنبه 4 / 2 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com