پینه دستان

پینه دستان


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی خراسان رضوی ، اولین همایش فرهنگی ، آموزشی شوراهای اسلامی کارخراسان رضوی در سال 1394 در شهرستان بندرانزلی با حضور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و اعضای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان برگزار گردید .

محمود احمدی در این همایش طی سخنانی اظهار داشت : باید به بحث تشکلات کارگری و کارفرمایی استان در مقاوله های بین المللی که جمهوری اسلامی ایران نیز به آنان پیوسته توجه جدی شود .

وی همچنین در ادامه افزود :  باید از گذشته ها پند بگیریم و تشکلات کارگری و کارفرمایی با حضور همه جانبه افراد انتخاب شوند. تشکلات کارگری و کارفرمایی اگرچه با قانون کار آشنایی دارند و لیکن عدم تسلط بر فنون و مبانی مذاکره مشهود است که علت آن تغییرات زیاد در تشکلات و عدم ثبات شغلی بوده و باید ارزیابی و آسیب شناسی شده و راهکارهای لازم و مستند ارائه ، تا بعنوان سابقه علمی استان  ضبط  ، تا جهت آیندگان استفاده گردد .

احمدی با اشاره به مشکلات و موانع موجود در بخش توسعه تشکلات عنوان داشت: در این زمینه

می توان دو مورد اشاره نمود  1- عدم وجود برنامه ریزی مدون جهت توسعه تشکلات ، که این اداره کل آمادگی خود را در این زمینه اعلام می نماید . 2- منابع مالی ، که حق عضویت ها معمولاً پرداخت نمی شود، در بیشتر کشورهای دنیا ، میزان کمک های دولتی به  سازمانهای مردم نهاد و ... رابطه مستقیم با میزان پرداخت حق عضویت ها داشته و در این شاخص باید برنامه ریزی جدی تر انجام پذیرد.

مدیرکل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان در پایان از رشیدیان استاندار خراسان رضوی بابت حمایت های همه جانبه و تعاملی که وجود دارد تشکر نمود و ضمن قدردانی از زحمات اعضاء کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان گفت :  ان شاا... اراده ای باید حاکم شود تا  کانون شوراهای اسلامی کار استان را جهت الگوی کشوری تقویت و نقاط ضعف را پوشش و نقاط قوت را تقویت نماییم  تا در تمام مراحل ، تشکلات کارگری منطبق بر ضوابط و قوانین ، مذاکره  و تصمیم گیری جمعی باشد 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 / 2 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com