پینه دستان

پینه دستان


ه گزارش ایلنا  «محمدحسن زدا» با بیان اینکه حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی از 5 لغایت 25 هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می‌شود؛ اظهار داشت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه برای آن دسته از مستمری بگیرانی که از 7 لغایت 25 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند همراه با حقوق تیرماه به حساب آنان واریز می‌شود.

زدا ادامه داد: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه آن دسته از مستمری بگیرانی که 5 و 6 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند نیز در روزهای 5 و 6 مرداد پرداخت می‌شود.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی مستمری کارگران بازنشسته و از کارافتاده را از 5 لغایت 25 هر ماه پرداخت می‌کند و بطور کلی بیمه شدگان مستمری بگیر به طور متوسط 5 تا 25 روز زودتر از موعد حقوق خود را دریافت می‌کنند.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی  افزود: طی 2 سال اخیر افزایش حقوق سالانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از زمان ابلاغ به سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه انجام شده است در حالی که پیش از این، بعضاً پرداخت افزایش حقوق‌ها از مهر ماه هر سال و طی چند قسط انجام می‌شد.

زدا ادامه داد: با توجه به اعلام افزایش حقوق سال جاری در اردیبهشت‌ماه به سازمان تأمین اجتماعی؛ حقوق فروردین‌ماه مستمری بگیران براساس سال 93 پرداخت شده است و مابه‌التفادت حقوق فروردین‌ماه آنها نیز که معادل 15 تا 17 درصد حقوق سال گذشته است، از 7 تیرماه پرداخت می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 9 / 4 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com