پینه دستان

پینه دستان


ه گزارش ایلنا، این گروه ازبیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در نشست صبح امروز اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری خواستار آن شدند تا مدیران سازمان تامین اجتماعی به استناد تکلیفی که برای آنها در قانون الزام معین شده است خدمات درمانی مورد نیاز آنها را فراهم کنند.

بازنشستگان معترض با بیان اینکه کیفیت خدماتی که هم اکنون از سوی شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان بیمه مکمل درمانی ارائه می‌شود با نیازهای درمانی و بهداشتی خانواده های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر همخوانی ندارد، افزودند: اگر دولت به تعهدات مالی خود در برابر سازمان تامین اجتماعی عمل کند، دیگر نیازی به خرید بیمه مکمل در مانی نیست.

این کارگران یادآور شد: هم اکنون مجموع طلب پرداخت نشده دولت به سازمان تامین اجتماعی از مرز 100 هزار میلیارد تومان گذشته است و در تمامی این سالها مدیران دولتی سازمان تامین اجتماعی با این استدلال که برای تامین خدمات مطلوب بیمه شدگان با مشکل منابع مالی روبرو هستند استفاده از خدمات درمانی بیمه مکمل را در میان کارگران شاغل و بازنشسته رایج کرده‌اند.

معترضان با یادآوری تکلیفی که در ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه برای دولت تعیین شده است، افزودند: به موجب این قانون مدیران دولت می‌بایست در پنج سال گذشته طوری سیاست‌گذاری می‌کردند که بیمه‌های اجتماعی از جمله سازمان تامین اجتماعی بتوانند تمامی نیازهای بیمه درمانی پایه شهروندان را تامین کنند اما در عمل این وظیفه برعهده بیمه‌های بازرگانی که رویکردی سودجویانه دارند سپرده شده است.

به باور این بازنشستگان ناراضی در شرایط کنونی کیفت و کمیت خدمات درمانی بیمه مکمل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به نسبت بیمه گزار قبلی ناز‌ل‌تر است.

در عین حال این بازنشستگان با یادآوری موضوع پرداخت نشدن مابه‌التفاوت افزایش مستمری‌های فرودین ماه سال جاری یادآور شدند در شرایطی که دولت هنوز از بابت اجرای قانون همسان‌سازی و افزایش حداقل مبلغ مستمری‌ به آنها بدهکار است، از مدیران دولتی سازمان انتظار می‌رود تا با پرداخت مابه‌التفاوت افزایش مستمری‌های فرودین ماه سال 94 از فشار مالی که هم اکنون برخانواده‌های بازنشسته وارد شده است جلوگیری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 28 / 5 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com