پینه دستان

پینه دستان


1جامعه کارگری ایران معتقد است قانون کار جمهوری اسلامیايران پس از قانون اساسی ، مهم ترین و مترقی ترین قانون این سرزمین محسوب می شود .

2جامعه کارگری معتقداست  قانون کارایران  علاوه بر اینکه دارای سابقه تاریخی است  پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  و ظهور اندیشه های  آرمان گرایانه و در عین حال نظام خواه معمار کبیر انقلاب (ره ) پوست انداخته و در جهش انقلابی در راستای اجرایی تر شدن قوانین کار در این سرزمین و نیل به مطالبات بر حق کارگران سمت وسو یافته است .

 

3جامعه کارگری معتقداست قانون کارجمهوری اسلامی ایران  نتیجه افکار انقلابی انقلابیونی است که هریک در بروز وظهور مبانی انقلاب اسلامی نقش داشته اند و جزبه خیر و صلاح طبقات کارگر که از اصلی ترین عناصر انقلاب بودند نمی اندیشیدند. لذا تدوین این قانون  فضای کاملا انقلابی بوده است .

 

4جامعه کارگری معتقد است  قانون کار جمهوری اسلامی ایران مصوب 1369 در پی حفظ و صیانت از منافع طبقه کارگر است و تلاشهای گوناگونی که تا کنون به منظور تغییر این قانون صورت پذیرفته منافعی را برای این جامعه به همراه نداشته و دو تجربه تلخ گذشته و عملکرد غیر قابل دفاع گذشته افكار كاپيتاليسم دیوار بی اعتمادی را میان این گروه پرشمار جامعه و طرفداران اصلاح و تغییر این قانون بالا برده است .

 

5-5 جامعه کارگری معتقد است قانون کار جمهوری اسلامی ایران تا کنون بیش از آنچه از طرحهای اصلاحی رنج برده است اسیر عدم اجرای  صحیح جزء به جزء مواد قانونی آنست و در فرآیند جریانات سیاسی و منفعت طلبانه برخی اشخاص و گروههای ذی نفع گرفتار آمده است .

 

6ماكارگران معتقديم طرفداران اصلاح قانون کار می توانند به سراغ مواد معطل مانده ای از فصل جرائم و مجازات ها ، گسترش پیمان های دسته جمعی ، تشکیل تشکلات کارگری آزاد ، شوراهای اسلامی کار ، حق داشتن مراجع حل اختلاف مستقل و مافع اجرای درست قراردادهای کار ، پرداخت دستمزد مناسب با شان نیروی کار ، حذف شرکت های پیمانکاری و سرانجام داشتن حق اعتراضات صنفی و تحصنات کارگری بروند


 7جامعه کارگری معتقداست سازمان تامین اجتماعی میراث دار سرمایه های پرشمار میلیون ها بیمه گذاری است که در انتظار دریافت نتایج طبیعی و مسلم این سرمایه گزاری هستند و متاسفانه این سازمان  تا کنون نتوانسته  آنگونه که شایسته است به وظایف قانونی خویش عمل نماید.

 

8ما کارگران اعلام مي داريم سازمان تامین اجتماعی بیش از آنچه از سوء مدیریت  های درونی خود ضربه خورده است ، گرفتار دست اندازی دولت ها شده است و منابع این سازمان که سازمانی بین النسلی است به دلیل اتخاذ سیاست های غلط دولت ها کاهش یافته و چرخه منطقی سرمایه این سازمان را با موانع بیشمار و غیر قابل عبوری مواجه ساخته است .

 

9كارگران اذعان مي دارند تشکلات کارگری مستقل و پویا می توانند به بسیاری از نابسامانیهای مبتلابه گروههای کارگری در ایران خاتمه داده و شرایط را برای هدف گذاری مسیر توسعه ملی با تکیه بر منابع داخلی و سرمایه های بومی فراهم نمانید .

 

 

10ماكارگران اعلام مي دارند اصل اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری جز اصل اقتصاد متکی بر تولیدات داخلی با تکیه بر سرمایه های انسانی ماهر دراین سرزمین نیست. اقتصاد مبتنی بر نفت وسرمایه داری جز بیکاری و فقر به همراه نخواهد داشت

11اجراي بند ماده 41 قانون كاربه جهتبهبود وضعيت معيشتي كارگران شاغل وهمچنين اجراي ماده 96 قانون تامين اجتماعي به جهت حفظ شان منزلت جايگاه بازنشستگان معزز كشورمان

12- ماكارگران با هرگونه ادغام قسمت درمان سازمان تامين اجتماعي با هر ساز مان را خلاف شرع واصل 44 قانون اساسي اعلام مي نمايد

جهان به اندازه نیاز هر کس دارد ، به اندازه حرص  هر کس ندارد.

 

     WORLD  HAS  EVERYTHING  AS  NEEDS, 

DOSEN,T  HAVE  AS  LUSTS.     

.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 / 8 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com