پینه دستان

پینه دستان


دکتر شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی در نشست شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تقدیر و تشکر از استقبال مردم شریف استان گفت : شهیدان والامقام و رزمندگان این دیار نام اسلام آباد غرب را پرآوازه کرده و امیدواریم که هر روز بر این آوازه و عزت افزوده شود.

 

وی کار دولت را در سال گذشته بسیار عظيم خواند و افزود : کار دولت بیشتر به یک معجزه شبیه بود زیرا علیرغم شرایط بسیار سخت و توطئه دشمنان خارجی و داخلی و فشارهای اقتصادی و خشکسالی های فراوان سال موفق و پر رونقی را پشت سر گذشت.

 

وی طرح بزرگ اقتصادی هدفمند کردن یارانه ها را ممتاز ، برجسته و انقلابی خواند و گفت : دولت توانست با اعتماد و کمک مردم و علیرغم ناملایمتی های زیاد این طرح بزرگ را اجرا نماید.

 

وی خاطر نشان کرد : برخی اعتقاد داشتند که با هدفمندی یارانه ها تورم 60 درصدی در کشور ایجاد خواهد شد که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه تورم نیز در حد قابل قبولی کنترل شده است.

 

دکتر شیخ الاسلامی با اشاره به تعهد اشتغال کشور در سال گذشته تصریح کرد : با مدیریت مناسب و تقسیم بندی امورات و کمک و مساعدت کلیه دستگاههای اجرایی توانستیم از مرز تعهد اشتغال کشور که یک میلیون و 100 هزار فرصت شغلی بود فراتر رفته و یک میلیون و 600 هزار فرصت شغلی ایجاد نماییم.

 

وی گفت : در استان کرمانشاه نیز 69 هزار فرصت شغلی در سال گذشته ایجاد شده که این رقم 2 برابر تعهد اشتغال این استان بوده است.

 

وزیر کار و امور اجتماعی در ادامه از هدفگذاری 2 میلیون 500 هزار فرصت شغل در سالجاری خبر داد و گفت : همه دستگاهها نسبت به امر اشتغال مسئولیت داشته و بایستی طوری تلاش نماییم تا بتوانیم شاخ غول بیکاری را در سال جهاد اقتصادی بشکنیم.

 

دکتر شیخ الاسلامی با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام جهاد اقتصادی افزود : این نامگذاری به مثابه حکم حکومتی است و بر همه واجب است که به آن عمل نماییم.

 

وی مهمترین شاخص جهاد اقتصادی را اشتغال دانست و گفت : با رونق گیری اشتغال همه عرصه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی کشور رونق می یابد.

 

وی یادآور شد : در عرصه اقتصادی باید مواظب مفاسد اقتصادی و کسانی که در این راه گام برمی دارند باشیم.

 

وزيرکار و امور اجتماعي توجه ویژه به مدیریت در بخش اشتغال را خواستار شد و گفت : با مدیریت کارآمد ، علمی و شایسته در بحث اشتغال و استفاده از توان دستگاههای اجرایی می توان مشکل بیکاری را ریشه کن نمود.

 

خاطر نشان مي سازد افتتاح مجموعه فرهنگي ورزشي کارگران شهداي مرصاد ، بازديد از يادمان عمليات غرورآفرين مرصاد و ديدار با مردم شهرستان اسلام آباد غرب و همچنين کلنگ زني نخستين مرکز آموزش فني و حرفه اي کشور در زمينه فن آوري هاي نوين در کرمانشاه از ديگر برنامه هاي وزير کار و امور اجتماعي در سفر به استان کرمانشاه بود .

 

 

 

توزيع كارت خريد كارگران از هفته كارگر و پايان بررسي اصلاح قانون كار در هفته جاري

 

 

وزير كار و امور اجتماعي با بيان اينكه همه مباحث مربوط به اصلاح قانون كار در هفته جاري در وزارتخانه به اتمام مي‌رسد، گفت: توزيع كارت اعتباري خريد كارگران از هفته كارگر آغاز خواهد شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 31 / 1 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com