پینه دستان

پینه دستان


 گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «مهران صفری» ‌با اعلام این خبر گفت: روز پنجشنبه گزارش یک مورد سقوط در چاه به تیمهای هلال احمر اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم امداد کوهستان و امداد جاده ای در محل حضور یافتند.

وی با ذکر اینکه این حادثه در یک واحد تولیدی در شهرک قطعه سازی رزن رخ داده است گفت: پس از 20 دقیقه تلاش عوامل هلال احمر فرد مجروح نجات یافت.

وی بیان کرد: عوامل فوریتهای پزشکی شهرستان رزن نیز در محل حادثه حضور داشتند و طبق بررسی های صورت گرفته این فرد از ناحیه کمر، دست و پا مجروح شده و به علت کمبود اکسیژن در داخل چاه دچار تنگی نفس شده بود.

وی اظهار کرد: تیمهای هلال احمر به سانحه دیدگان یک مورد واژگونی خودرو در گردنه اوج امداد رسانی کردند که در این عملیات امدادی یک نفر بصورت سرپایی مداوا و یک سرنشین خودرو نیز به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان ولیعصر (عج) رزن منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن خاطر نشان کرد: شامگاه چهارشنبه هفته جاری نیز یک مورد واژگونی خودرو در سه کیلومتری پایگاه امداد جاده ای رخ داد که دو نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند.

صفری اضافه کرد: یک نفر از سانحه دیدگان به بیمارستان رزن منتقل شده و دیگر مجروح این سانحه رانندگی نیز بصورت سرپایی مداوا شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 19 / 10 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com