پینه دستان

پینه دستان


 

شما به دكتر مي رويد و دكتر بعد از انجام معاينات و انجام تست ورزشي و غيره به شما مي گويد كه دچار گرفتگي عروق شده ايد و اين بعلت بالا بودن ميزان كلسترول بد در خون شماست .
احتمالا با مصرف مقداري دارو و قرص و كپسول براي مدتي سرگرم هستيد اما مشكل شما همچنان ادامه مي يابد . شايد نياز باشد كه بالن كنيد . شما از دكترتان وقت مي گيريد و عمل بالن زدن را انجام مي دهيد . متاسفانه بعد از مدتي هنوز مشكل ادامه دارد و تنها يك راه مي ماند عمل قلب باز ...
اگر تصميم به انجام عمل داريد حداقل براي سه هفته اينكار را به تعويق بياندازيد و از عصاره زير ميل كنيد مطمئنا نيازي به عمل نخواهد بود .
معجون سير تازه و ليمو ترش شيرازي
تعداد ۳۰ عدد سير تازه را پوست بگيريد و با ۵ عدد ليمو ترش شيرازي كه قبلا هسته هاي آن را گرفته ايد به همراه پوست درون مخلوط كن بريزيد و خوب ميكس كنيد . سپس يك ليتر آب به مخلوط اضافه كنيد و روي اجاق بگذاريد تا بجوشد ( به ياد داشته باشيد كه اين مخلوط فقط و فقط يكبار جوش بخورد ) سپس بگذاريد تا مخلوط سير و ليمو ترش خنك شود و در بطري شيشه اي بريزيد و در يخچال بگذاريد .
اين مخلوط را روزانه ۳۰ سي سي معادل نصف استكان به ميل خودتان قبل و يا بعد از غذا مصرف كنيد .
اينكار را براي 3 هفته ادامه دهيد تا معجزه آنرا ببينيد . اين مخلوط علاوه بر آنكه گرفتگي عروق را از بين مي برد نيروي جواني و شادابي را درون شما زنده مي كند و قدرت بينايي را زياد و دندانها را سفيد مي نمايد همچنين كساني كه دندان قروچه دارند نيز با خوردن آن مداوا مي شوند .
نكته مهم : بعد از يك دوره ۳ هفته اي براي مدت 8 روز از خوردن محلول فوق خودداري كرده و سپس دوره 3 هفته اي دوم را شروع كنيد . هر سال نيز اين دو دوره را تكرار نمائيد . همچنين مي توانيد براي پوست گرفتن سيرها آنها را در آب بريزيد و سپس پوست آنرا بگيريد.
با خوردن اين محلول به هيچ عنوان دهان شما بوي سير نخواهد گرفت . مي توانيد امتحان كنيد .
اين مطلب از سايت دانشگاه ارلانگن در منطقه باواريا در شمال شرق كشور آلمان تهيه و ترجمه شده است . WWW.UNI.ERLANGEN.ORG
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 15 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com