پینه دستان

پینه دستان


 

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در خراسان رضوی از سایر نقاط کشور کمتر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر حسین قاضی‌زاده ‌امروز در همایش شوراهای اسلامی کار و تشکلات کارگری خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: موضوع اشتغال پایدار در حال حاضر در جامعه بیشتر از آنکه موضوعی اقتصادی تلقی شود، موضوعی اجتماعی و فرهنگی است و منجر به از بین رفتن ریشه‌های فساد و بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌شود. 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: در همین راستا باید اشتغال با کیفیت در دستور کار مجلس نهم باشد که البته تحقق اشتغال با کیفیت در گرو مهارت‌آموزی، توانمندسازی و تخصصی‌سازی است. 
قاضی‌زاده با بیان اینکه نرخ بیکاری در خراسان رضوی از سایر نقاط کشور کمتر است، خاطرنشان کرد: با این وجود گزارش‌های متعددی که می‌رسد که برخی از کارخانجات در استان یا تعطیل شده‌اند و یا اقدام به کاهش تولید کرده‌اند.
وی با بیان مطلب فوق تصریح کرد: البته نباید بگذاریم کارخانجات اقدام به کاهش تولید کنند چرا که با کاهش تولید کارخانجات علاوه بر اینکه شاهد افزایش تورم هستیم، کارگران این کارخانجات نیز بیکار می‌شوند.
قاضی‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه حفظ اشتغال موجود مهمتر از ایجاد اشتغال جدید است، اظهارداشت: اصلاحیه قانون کار باید در راستای بهبود وضعیت کارگران باشد ولی در حال حاضر شاهد ارائه پیش‌نویس‌هایی برای اصلاحیه قانون کار هستیم که حتی در مواردی به این قشر از جامعه آسیب‌های فراوانی نیز وارد می‌کند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 10 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com