پینه دستان

پینه دستان


به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل ازفارس، غلامرضا بستان‌منش با بیان اینکه در عصر حاضر و صنعتی شدن جوامع توجه به بهداشت روانی جامعه کار و تولید برای داشتن جامعه‌ای توانمند و مولد اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: یکی از رویکرد‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جلوگیری از زیان‌های اقتصادی و لطمه به چرخه تولیدی، توسعه و گسترش فراگیر سطح دسترسی جامعه هدف که کارگران واحدهای تولیدی و بنگاه‌ها است.
مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن خدمات مشاوره‌ای و روان شناختی به منظور حفظ بهداشت روانی با هدف مصون سازی محیط‌های کاری از استرس‌های شغلی یکی از این برنامه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه سلامت روان جامعه کارگری استان تهران در سه جامعه آماری ارزیابی خواهد شد، گفت: اعزام مشاوره و مددکار به بنگاه‌های اقتصادی جهت ارائه خدمات مشاوره به خانواده‌های کارگری به صورت رایگان و تاسیس و راه اندازی دو مرکز مشاوره روان‌شناختی در مناطق جم و کنگان در عسلویه از جمله این اقدامات است.
به گفته بستان منش، افزایش دانش ۱۲۰ نفر از بهداشت‌یاران کار در 8 کارگاه عمومی و تخصصی پیگیری شد.
وی از راه اندازی خط مشاوره تلفنی ویژه جامعه کار و تولید به شماره تلفن 9092301971 خبرداد و گفت: این خط در تمام روزهای هفته با حضور روانشناسان مجرب و کارآزموده خدمات ارائه می‌دهد.
بستان منش تاکید کرد: همچنین بسته‌های آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی برای کارگرن و مدیران منابع انسانی تهیه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 18 / 4 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com