پینه دستان

پینه دستان


 خبرگزاری ایلنا اعلام نمود چکیده: «یکی از راه‌های مطمئن برای ثبات در سازمان تامین اجتماعی احیاء دوباره شورای‌عالی تامین اجتماعی است/ از آنجا که ساختار هیات امنایی با تصویب مجلس جایگزین شورای عای شده است باید کوشش کنیم تا با مجاب کردن نمایندگان مجلس دوباره اساسنامه سازمان تامین اجتماعی را به شیوه سابق تغییر یابد.»

 

 

 

عضو جدید هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت بازگرداندن آرامش به سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

«اولیا علی بیگی» با اشاره به تغییر اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی در دولت‌ نهم و جایگزینی هیأت امنا به جای شورای عالی، به ایلنا گفت: از آنجا که ساختار هیات امنایی با تصویب مجلس جایگزین شورای عای شده است باید کوشش کنیم تا با مجاب کردن نمایندگان مجلس دوباره اساسنامه سازمان تامین اجتماعی را به شیوه سابق تغییر بدهیم.

رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با تأکید بر اینکه طی هشت سال گذشته به دلیل بی‌ثباتی مدیریت، آرامش در سازمان تامین اجتماعی وجود نداشت، افزود: نتیجه این وضع تحمیل شدن وظایف اضافی و خارج از قانون به سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت بوده است.

وی همچنین تصویب قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر و ایجاد اخلال در روند ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به جامعه ۳۳ میلیون نفری بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را از دیگر تبعات بی‌ثباتی در سازمان تامین اجتماعی دانست.

این مقام کارگری افزود: شیوع ناکارآمدی در سازمان تامین اجتماعی در حالی است که در این سازمان هیچ مشکلی از بابت فقدان کار‌شناسان خبره وجود ندارد.

عضو جدید هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با تاکید براینکه باید هرچه زود‌تر ثبات به سازمان تامین اجتماعی بازگردانده شود، گفت: یکی از راه‌های مطمئن برای تحقق این امر احیاء دوباره شورای‌عالی تامین اجتماعی است.

وی با تاکید براینکه شورای‌عالی تامین اجتماعی کارایی خود در طول سالهای گذشته ثابت کرده است، افزود: از آنجا که ساختار هیات امنایی با تصویب مجلس جایگزین شورای عای شده است باید کوشش کنیم تا با مجاب کردن نمایندگان مجلس دوباره اساسنامه سازمان تامین اجتماعی را به شیوه سابق تغییر بدهیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 / 7 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com