پینه دستان

پینه دستان


شرکای اجتماعی باید در جریان مسائل مربوط به تأمین‌اجتماعی قرار گیرند

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ارتباط دوسویه با جامعه را از نیازها و اولویت‌های جدی این سازمان برشمرد و گفت: روابط عمومی یکی از پایه‌های اساسی مأموریتی تأمین‌اجتماعی است.

شرکای اجتماعی باید در جریان مسائل مربوط به تأمین‌اجتماعی قرار گیرند

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه نیاز سازمان به اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط با جامعه بیش از چیزی است که درحال‌حاضر انجام می‌شود، افزود: اطلاع‌رسانی از خدمات گسترده تأمین‌اجتماعی و همچنین مشکلات و محدودیت‌های این سازمان باید همواره مورد توجه قرار گیرد و شرکای اجتماعی تأمین‌اجتماعی که صاحبان اصلی آن هستند باید در جریان مسائل مربوط به آن قرار گیرند.

وی رسالت و مأموریت روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی را بسیار بااهمیت ارزیابی کرد و اظهار داشت: روابط عمومی نقش موسع‌تری در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی تأمین‌اجتماعی برعهده دارد.

دکتر سیدتقی نوربخش تعامل دوسویه و ارتباط دائم با جامعه را از نیازهای جدی تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: ماهیت تأمین‌اجتماعی به عنوان یک سازمان خدمت‌رسانی به گونه‌ای است که همواره در معرض نقدها و مطالبات جامعه قرار دارد و اقشار گوناگون جامعه نیز انتظارات متنوع و متفاوتی از تأمین‌اجتماعی دارند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه هنوز در شناساندن تأمین‌اجتماعی به جامعه و مسئولین با مشکل مواجه هستیم تأکید کرد: برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه نمی‌توانیم فعالیت و برنامه‌ریزی ارتباطی یکنواخت و ثابت داشته باشیم و برای شناساندن صحیح تأمین‌اجتماعی به طیف‌های مختلف مخاطبان، باید برنامه‌های متنوع و متفاوتی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه روابط عمومی این سازمان اظهار داشت: آقای ضابطی طی دوره فعالیت خود اقدامات خوب و قابل تقدیری به انجام رسانده و در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای و معرفی خدمات تأمین‌اجتماعی به جامعه تلاش کرده است.

دکتر نوربخش با بیان اینکه در انتصاب مدیران تأمین‌اجتماعی تا حد امکان از بدنه سازمان استفاده می‌شود، افزود: آقای تقی‌پور از کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی است و طی سنوات گذشته در بخش‌های مختلف تأمین‌اجتماعی فعالیت داشته است.

وی برنامه محوری را یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و ادامه داد: آقای تقی‌پور برنامه مشخصی برای فعالیت حوزه روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی دارند و امیدوارم در کنار سایر واحدها بتوانند این برنامه را به خوبی اجرایی کنند.

حسن ضابطی، مدیرکل سابق روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم ضمن تشکر از کارکنان این اداره کل طی دوره مدیریت خود، گفت: در زمان برعهده گرفتن مسئولیت روابط عمومی شرایط سیاسی خاصی در سازمان به وجود آمده بود که زحمات و تلاش طاقت‌فرسایی را برای کارکنان روابط عمومی به دنبال داشت و با این وجود روابط عمومی سازمان عملکرد مطلوب و مناسبی داشت.

امیرعباس تقی‌پور، مدیرکل جدید روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم با تشکر از اعتماد مدیرعامل تأمین‌اجتماعی اظهار امیدواری کرد که روابط عمومی با اقدامات حرفه‌ای و برنامه‌ریزی شده بتواند پاسخگوی نیازهای سازمان تأمین‌اجتماعی و مخاطبان این سازمان باشد.

تقی‌پور با بیان اینکه در تأمین‌اجتماعی به عنوان یک سازمان زنده و پویا می‌توان در حوزه روابط عمومی نیز اقدامات مؤثر و منحصر به فردی انجام داد، افزود: برای اطلاع‌رسانی و ارتباط صحیح با جامعه مخاطبان سازمان که از تنوع و تعدد نیز برخوردارند برنامه عملیاتی ویژه‌ای تدوین خواهد شد که امیدواریم با همکاری مدیران بخش‌های مختلف سازمان شاهد تحول و ارتقاء‌ حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی تأمین‌اجتماعی باشیم.

وی انجام نظرسنجی و ارتباط صحیح و موثر با مخاطبان را از برنامه‌های روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد و گفت: انشاءا... در حوزه ارتباط با رسانه‌ها نیز شاهد تحولات جدی خواهیم بود و در این خصوص پروتکل‌هایی برای ارتباط مدیران حوزه‌های مختلف با رسانه‌ها تهیه می‌شود.

تقی‌پور تقویت ارتباط درون سازمانی را از دیگر برنامه‌های روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و تأکید کرد: کارکنان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور باید بتوانند به نحو مناسب با مدیرعامل و معاونین سازمان در ارتباط باشند و دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیریت منتقل کنند و از دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات مدیران نیز به نحو صحیح مطلع شوند.

وی استفاده از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی و ظرفیت‌های فضای مجازی را نیز از دیگر اولویت‌های روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و افزود: سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان ویترین روابط عمومی الکترونیک باید به صورت مستمر اطلاعات مربوط به سازمان را منتشر کرده و پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد.

تقی‌پور توجه و حمایت مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نسبت به حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را فرصتی مغتنم برای ارتقاء این حوزه دانست و گفت: دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات دکتر نوربخش در حوزه روابط عمومی و ارتباطات بسیار مؤثر و جالب‌توجه و باعث امیدواری است و بدون تردید روابط عمومی زمانی موفق است که مدیران سازمان با این حوزه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 30 / 7 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com