پینه دستان

پینه دستان


روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از دیدار رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی  خراسان رضوی خبر داد .

بر اساس این خبر در این دیدار که پور موسی رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان و دهقان نژاد عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کشور نیز حضور داشتند علی بیگی رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور ضمن تقدیر از اقدامات این اداره کل در رابطه با تقویت و توسعه تشکلات کارگری در استان خراسان رضوی اظهار کرد : ما اعتقاد داریم رونق و توسعه تشکلات کارگری و کارفرمایی می تواند موجب ایجاد تعاملات مثبت و هم افزایی بین شرکای اجتماعی و تقویت سه جانبه گرایی شده و تنشهای احتمالی در محیط کارگاه را به حداقل  برساند .

رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور همچنین اذعان داشت : در چند سال اخیر شاهد تحولات چشمگیری در عرصه ایجاد و تقویت تشکلات کارگری و کارفرمایی در استان خراسان رضوی بوده ایم و امیدواریم که این روند رو به رشد و پیشرفت همچنان ادامه داشته باشد زیرا ایجاد آرامش در محیط کار اثرات غیر قابل انکاری در افزایش بهره وری و رونق تولید دارد .

آنگاه پور موسی رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی ضمن قدردانی از عملکرد اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد : وجود  فضای آکنده از همدلی و تعامل مثبت بین شرکای اجتماعی و کاهش تنشها و مشکلات در کارگاهها مرهون مدیریت قوی و سازنده و نگاه مثبت و دعوت به تفاهم و تعامل از سوی مدیران این اداره کل و سایر دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان می باشد و این فضای آرام و سرشار از تفاهم زمینه تعامل موثر بین شرکای اجتماعی را فراهم آورده است .

سپس محمد سنجری قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد : دوران تضاد و تقابل بین کارگر و کارفرما به پایان رسیده و تنها تعامل ، همدلی و هم افزایی بین شرکای اجتماعی        می تواند زمینه های برون رفت از فشار تحریمها و شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی را فراهم آورد .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه افزود : ما به دنبال ایجاد ارتباط موثر و مثبت با شرکای اجتماعی خود و توسعه و تقویت سه جانبه گرایی هستیم و اعتقاد داریم در سایه ایجاد و توسعه تشکلهای کارگری و کارفرمایی می توانیم فشار ناشی از تحریمها را پشت سر گذاشته و به تولید پایدار و اقتصادی فعال و پویا دست یابیم .

 وی همچنین تصریح کرد : تا سال 1388 تعداد تشکلات کارگری و کارفرمایی استان به 500 تشکل می رسید درصورتیکه در حال حاضر قریب به 960 تشکل در خراسان رضوی وجود دارد که این رقم رشدی تقریباً صد در صدی را طی چهار سال گذشته نشان می دهد .

محمد سنجری اذعان کرد : در چند سال اخیر خراسان رضوی به لحاظ  تعداد تشکلات کارگری و کارفرمایی رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است .اعتقاد داریم تشکیل شوراهای اسلامی کار در واحدهای کارگری می تواند موجب ارتقاء فرهنگ کار شده و همچنین تعامل بسیار موثر و نزدیک کانون شوراهای اسلامی کار با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برکات فراوانی را برای جامعه کارگری و کارفرمایی استان به ارمغان آورده است . ما نیز تمام توان خود را معطوف تقویت تشکلات و توسعه سه جانبه گرایی نموده و باور داریم در سایه همدلی و همکاری مفید و سازنده بین شرکای اجتماعی ایران اسلامی می تواند از سد تحریمها و فشارهای اقتصادی عبور کرده و به ثبات در بازار کار و توسعه اقتصادی دست یابد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 7 / 8 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com