پینه دستان

پینه دستان


به نقل از ایلنا

چکیده: ۸۴ کارگر کارخانه صنایع مهتاب با ۱۷ سال سابقه هم اکنون بیکار و بلاتکلیف‌اند./ سه ماه از حق بیمه کارگران نیز به حساب تامین اجتماعی واریز نشده و هم اکنون دفترچه‌های درمانی آن‌ها فاقد اعتبار است.

نماینده کارگران «صنایع مهتاب» از بیکاری کارگران به‌دلیل تعطیلی موقت این کارخانه خبر داد و گفت: کارگران طی چهار ماه و نیم گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند.

«تقی دهقان» رئیس نهاد کارگری این کارخانه در زمان فعالیت، با اعلام این خبر به ایلنا گفت: تولیدات این کارخانه ساخت انواع لامپ در استان خراسان رضوی است که امروزه دیگر توجیه اقتصادی ندارند و کارفرما برای تغییر ساختار و تولید لامپ‌های کم مصرف و ال‌ ای دی کارخانه را موقتا تعطیل کرده است.

او با بیان اینکه ۸۴ کارگر کارخانه صنایع مهتاب با ۱۷ سال سابقه هم اکنون بیکار و بلاتکلیف‌اند، افزود: قرار است با مطرح شدن مشکل کارخانه مهتاب و کارگرانش در شورای عالی کار، حداکثر تا پایان ماه جاری تکلیف کارگران مشخص شود.

به گفته نماینده کارگران مهتاب، علاوه بر بیکاری و تعویق حقوق کارگران، سه ماه از بیمه آنان نیز به حساب تامین اجتماعی واریز نشده و هم اکنون دفترچه‌های درمانی آن‌ها فاقد اعتبار است.

دهقان در پایان گفت: سهام داران صنایع مهتاب در تلاش‌اند با اجرای طرح اصلاح ساختار کارخانه، به وضعیت کارخانه و کارگرانش سامان دهند.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 17 / 10 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com