پینه دستان

پینه دستان


۱۷ نماینده مردم استان خراسان  رضوی در مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف مدیریت عالی این استان به رئیس جمهور تذکر دادند.

 در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی و در جریان قرائت تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور، تذکر ۱۷ نماینده از ۱۸ نماینده مردم استان خراسان  رضوی در مجلس به رئیس جمهور درباره «تعیین تکلیف مدیریت عالی استان خراسان رضوی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم استان» قرائت شد.

روز گذشته همچنین اولین گردهمایی استانداران در دولت تدبیر و امید با حضور و سخنرانی دکترروحانی رئیس جمهور در حالی در تهران آغاز به کار کرد که ۳۰استاندار از ۳۱استاندار حاضر در آن، استانداران جدید بودند و فقط محمدحسین فروزان مهر استاندار خراسان رضوی تنها استاندار باقی مانده از دولت دهم در این گردهمایی بود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان روز گذشته  درباره تذکر ۱۷نماینده استان به رئیس جمهور اظهار داشت: از قبل اعلام شده بود که به دلایل مختلف تغییر استاندار خراسان  رضوی در اولویت نیست و در حال حاضر با توجه به تعیین تکلیف مدیریت عالی همه استان های کشور و انتصاب استانداران تمام استان ها، طبیعی است که باید مدیریت عالی استان خراسان رضوی هم تعیین تکلیف شود.

رمضان علی سبحانی فر افزود: چه بنابر ابقای استاندار فعلی خراسان رضوی باشد و چه بخواهد فرد دیگری تعیین شود، باید استان خراسان رضوی از این وضع بلاتکلیفی خارج شود.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی به دلیل بلاتکلیفی مدیریت عالی آن در حال از دست دادن فرصت هاست. این نماینده اظهار داشت: بر این اساس تصمیم گرفته شد که نسبت به تعیین تکلیف مدیریت عالی استان خراسان رضوی که استاندار است به دولت تذکری داده شود.

وی در پاسخ به این که نام نماینده ای که نامه این تذکر را امضا نکرده است چه بوده؟ گفت: من آخر نامه و اسامی امضاکنندگان را ندیدم. آن یک نفر یا در جلسه نبوده و یا به طور کلی نامه را امضا نکرده است.

 قول معاون وزیر کشور برای تعیین تکلیف استاندار تا هفته آینده

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز دیروز در گفت وگو با خبرنگار «خراسان رضوی» با اشاره به نامه تذکر نمایندگان استان به رئیس جمهور به منظور تسریع در تعیین تکلیف مدیریت عالی استان، افزود: معاون پارلمانی وزیر کشور به ما قول داده که تا هفته آینده استاندار خراسان رضوی تعیین تکلیف شود.

محمد اسماعیل نیا در پاسخ به این که نام تنها نماینده ای که این نامه را امضا نکرده چه بوده است؟ ادامه داد: همه نمایندگان استان این نامه را امضا کرده اند. احتمالا آن یک نفر غایب بوده است.

در حالی که بیش از ۵ماه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید می گذرد، هنوز کلید دکترروحانی قفل استانداری خراسان رضوی را باز نکرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 / 10 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com