پینه دستان

پینه دستان


به نقل از ایلنا

چکیده: «شاهدان عینی به عوامل آتش‌نشانی گزارش داده‌اند که دوتن از کارگران در هنگام سقوط خود را بین طبقات نجات می‌دهند و با شتاب به زمین برخورد نمی‌کنند اما یکی از کارگران به زمین برخورد می‌کند و پس از تحویل به اورژانس، بر اثر شدت جراحات جان می‌بازد.»

یکی از پرسنل آتشنشانی مشهد که صبح امروز در محل سقوط سه کارگر از ارتفاع ۳۵ متری ساختمانی در حال احداث حضور داشته است، در گفتگو با ایلنا جزئیاتی از حادثه امروز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، این حادثه در ساعت ۱۰ صبح امروز در محله مرفه نشین «احمدآباد» زمانی رخ داد که کارگران مشغول باز کردن داربست‌های نمای یک ساختمان حدود ۵۰ متری بودند که بر اثر‌‌ رها شدن ناگهانی داربست‌ها، هر سه کارگر از ارتفاع ۳۵ متری سقوط کردند.

شاهدان عینی به عوامل آتش‌نشانی گزارش داده‌اند که دوتن از کارگران در هنگام سقوط خود را بین طبقات نجات می‌دهند و با شتاب به زمین برخورد نمی‌کنند اما یکی از کارگران به زمین برخورد می‌کند و پس از تحویل به اورژانس، بر اثر شدت جراحات جان می‌بازد.

گفته می‌شود یکی از کارگران نجات یافته از ناحیه دست دچار شکستگی شده و دیگری دچار جراحاتی در ناحیه سر شده است.

همچنین منابع ما در اورژانس مشهد خبر داده‌اند که از مجموع سه کارگری که در جریان سقوط داربست برج سلمان مجروح شده‌اند، یک نفر به طور سرپایی مداوا شد و دو نفر دیگر به بیمارستان‌های امام‌رضا و شهید کامیابی منتقل شده‌ بودند که تلاش‌ها برای زنده ماندن یکی از آنان بی‌ثمر بوده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 / 10 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com