پینه دستان

پینه دستان


به نقل از ایلنا

چکیده: با وجود آنکه شکایت در دادسرای کارکنان دولت ثبت شده است اما نظر دادسرا بر این است که به منظور تجمیع روند بررسی حقوقی، ‌رسیدگی به این پرونده باید زمانی صورت بگیرد که پرونده کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز به قوه قضاییه ارجاع شود.

در حالی که بنابر اعلام دادستانی تهران گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی جهت رسیدگی به دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است، یک وکیل دادگستری گفت: مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای ادای توضیحات به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شده است.

به گزارش دریافتی ایلنا، روز گذشته (شنبه) پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران  از ارسال گزارش تحقیق و تفحص مجلس  از تامین اجتماعی به ادسرا خبر داد.

یک روز پس از انتشار این خبر، مصطفی ترک‌همدانی که در رابطه با تخلفات مالی صورت گرفته در سازمان تامین اجتماعی، وکالت گروهی از کارگران یک شرکت تولیدی در منطقه آزاد چابهار را برعهده دارد، اعلام کرد: سعید مرتضوی، مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی روز ۲۵ دی ماه باید برای ارائه توضیحات به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت مراجعه کند.

ترک همدانی گفت: صبح امروز برای پیگیری پرونده شکایت موکلانم به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم که بنا به گفته بازپرس، سعید مرتضوی باید چهارشنبه هفته جاری برای ارایه توضیحات در دادسرا حاضر شود.

این وکیل دادگستری نخستین بار در تاریخ ۲۳ آذرماه سال جاری اعلام کرده بود که از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اتهام اختلاس، تصرف غیر قانونی اموال و خیانت در امانت شکایتی در دادسرای کارکنان دولت ثبت شده است.

وی در آن زمان گفته بود: با وجود آنکه شکایت در دادسرای کارکنان دولت ثبت شده است اما نظر دادسرا بر این است که به منظور تجمیع روند بررسی حقوقی، ‌رسیدگی به این پرونده باید زمانی صورت بگیرد که پرونده کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز به قوه قضاییه ارجاع شود.

به گفته ترک همدانی، در این پرونده به غیر کارگران چابهاری خود وی و یکی دیگر از وکلای دادگستری نیز به عنوان بیمه شده سازمان تامین اجتماعی از جمله شاکیان سعید مرتضوی محسوب می‌شوند.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 / 10 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com