پینه دستان

پینه دستان


 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی بخش تعاون ،در سه ماهه سوم سالجاری، تعداد یک هزارو 667تعاونی و 8 اتحادیه در کل کشور به ثبت رسیده اند.

تعداد کل اعضاء تعاونیها 22 هزارو 578 نفر و میزان فرصت شغلی 40هزارو 264نفر و سرمایه اولیه حدود 147 میلیارد ریال می باشد.

متوسط تعداد اعضاء و فرصت شغلی مربوط به این تعاونیها به ترتیب 13و 24 نفر می باشد. بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده  به استان خراسان رضوی با تعداد 156تعاونی و کمترین آن به استان قم با تعداد 8 تعاونی تعلق دارد.
بیشترین تعداد تعاونیهای ثبت شده به ترتیب در بخش های کشاورزی و صنعت با 504 و 492 واحد می باشند.  تعاونیهای بخش کشاورزی با 5هزارو35  نفر دارای بیشترین اعضا و تعاونیهای بخش صنعت با 4هزارو437 نفر عضو در مکان بعدی می باشد
 همچنین بیشترین فرصت شغلی مربوط به تعاونیهای بخش کشاورزی با 22هزارو 332 نفر و سپس تعاونیهای بخش صنعت با 7هزارو 359 نفر می باشد.
    مرکز آمار و اطلاعات راهبردی ضمن تشکر از  همکاری تمام تعاونگران در ورود به سیستم و ثبت ویژگی های شرکت و تشکل خود،  از  تمام تعاونگران درخواست دارد به موقع نسبت به ثبت ویژگی های بنگاه خود اقدام نمایند تا از هرگونه دیر ثبتی و یا تاخیر در ثبت جلوگیری شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 28 / 10 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com