پینه دستان

پینه دستان


 
مهندس سنجری قـائم مقـام وزیر و مدیر کـل تعاون کـار و رفـاه اجتماعی استان از گروه کارخانجات شرکت پارت سازان بازدید کرد.

مهندس سنجری قـائم مقـام وزیر و مدیر کـل تعاون کـار و رفـاه اجتماعی استان از گروه کارخانجات شرکت پارت سازان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون,کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی در این بازدید ابتدا مهندس عاقبتی مدیرعامل شرکت پـارت سـازان ضمن ارائه گـزارشی از عملکرد این واحد تولیدی از ابتـداء تاسیس تا کنون اظهار کرد : این گروه تولیدی  متشکل از شرکتهای پارت سازان ، گاردان ، قهوه مولتی و شیرخشک توانسته با جذب 2300 نفر پرسنل تحت نظر نیروی های فنی و متخصص به فعالیت خود ادامه دهد .

وی درادامه افزود:خوشبختانه این شرکت کلیه حقوق ومزایای پرسنل خود را تاکنون پرداخت نموده، البته ما با مشکلات نقدینگی نیز دست و پنجه نرم می کنیم و امیدواریم درآینده ای نزدیک با رفع آن بالاخص دربحث اجرای طرح مشاغل سخت وزیان آور بتوانیم اشتغالزایی شرکت راارتقاء داده و همچنین از دستکاههای ذیربط و مدیران دلسوز در بخشهای مختلف کار و کارآفرینی انتظار داریم ما را در این راه یاری نمایند .  

در ادامه این بازدید مهندس سنجری ضمن ابـراز رضـایت از عملـکرد این واحد تولیدی عنوان داشت : شرکت پارت سازان از جمله شرکتهای معتبر قطعه سازی در استان می باشد و این شرکت جزو صـنایع مادر محسوب می شود و با توجه به اشتغال بیش از 6000 نفر در استان توانسته این صنعت را در ردیف صنایع انحصاری کشور قرار دهد.

وی در ادامه افزود : واحدهای تولیدی استان در صنعت قطعه سازی خودرواز جمله صنایع اشتغالزا درکشوراست و باید بتوانند با افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی همچون گذشته در سکوی نخست  کشور قرار گیرند و با پشتوانه تجربه و درایت مدیران قوی و مجرب ، افزایش روحیه همکاری وهمدلی بین کارگران ومدیران با همکاری شورای اسلامی کار،  پیاده سازی برنامه های دقیق و زمان بندی شده واستفاده از آخرین ظرفیتها ،چرخه تولید راپویا و فعال نگه داشته و با اجرای طرحهای توسعه ای فرصت شغلی بالایی را در استان فراهم نمایند و ما  نیز آمادگی خود را در راستای به ثمر نشستن این اهداف اعلام می نماییم .

در پایان این بازدید رحمت ا... پورموسی رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان نیز ضمن اظهار رضایت از تعامل مثبت بین کارگران و مدیران این واحد ،  حمایت همه جانبه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کاراستان را از احقاق حق کارگران عزیز زحمتکش بالاخص پیگیری طرح بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آوراعلام نمود .

 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 / 10 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com