پینه دستان

پینه دستان


توزیع سبد کالا میان کارگران ساختمانی در اولویت کاری دولت قرار بگیرد
چکیده: کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه هستند که از حداقل‌ها نیز برخوردار نیستند، به گونه ای که پس از توزیع سبد کالا شاهد پیگیری های مکرر آن‌ها جهت برخورداری از این سبد حمایتی هستیم. بنابراین انتظار می‌رود توزیع سبد کالا میان کارگران ساختمانی در اولویت دولتمردان قرار بگیرد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان فارس بر اهمیت گسترش تشکل‌های صنفی کارگران ساختمانی و فصلی تاکید کرد.

«محمد فرشیدیان» در این باره به ایلنا گفت: سازمان دهی کارگران ساختمانی در تشکلهای صنفی بهترین راهکار حمایتی از این قشر زحمتکش است و دستیابی آنها به حقوق اساسی شان را تا حدی تضمین می کند.

وی ادامه داد: از سال ۸۹ تاکنون، شاهد افزایش چشمگیر انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در سطح کشور و استان فارس هستیم به گونه‌ای که طی دو سال گذشته، تعداد انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در استان فارس به ۲۷ رسیده است.

این فعال صنفی در ادامه ضمن تاکید بر گسترش دامنه حمایتی بیمه تامین اجتماعی از کارگران ساختمانی، از آمادگی تشکل صنفی متبوعش برای همکاری با دولت و وزارت کار جهت توزیع بهتر سبد کالا خبر داد.

وی افزود: توزیع سبد کالا میان اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران، حرکتی جدی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به شمار می آید و با توجه به اینکه اکثر انجمن‌های صنفی کارگری از اطلاعات جامعی درباره زیر مجموعه و اعضای شان برخوردارند و تاکنون نیز عملکرد بسیار خوبی در توزیع کالا یا خدمات رفاهی و اجتماعی نظیر ثبت نام سهام عدالت داشته‌اند، می‌توانند در توزیع سبد کالای دولتی نقش فعالی داشته باشند.

به گفته فرشیدیان، کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه هستند که از حداقل‌ها نیز برخوردار نیستند، به گونه ای که پس از توزیع سبد کالا شاهد پیگیری های مکرر آن‌ها جهت برخورداری از این سبد حمایتی هستیم. بنابراین انتظار می‌رود توزیع سبد کالا میان کارگران ساختمانی در اولویت کاری دولتمردان قرار بگیرد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان فارس در پایان اظهار داشت: تاکنون ثبت نام ۱۶۷ هزار خانوار در قالب ۶۷۰ هزار نفر جهت بهره‌مندی کارگران ساختمانی از سهام عدالت انجام شده است. همچنین تا پایان دی ماه سال جاری، بیش از ۴۷ هزار خانوار کارگران ساختمانی و فصلی در قالب ۱۸۸ هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: سه شنبه 27 / 11 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com