پینه دستان

پینه دستان


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرند، اسمعیل مختاری دولت آبادی در دیدار با فرماندار مرند، اظهار کرد: تاکنون داده‌ها و اطلاعات حدود 50 میلیون نفر از جمعیت کشور در بانک اطلاعات مربوطه جمع آوری شده و به حدود 45 میلیون نفر برگه سهام تحویل داده شده است.

وی افزود: با توجه به حمایت و عنایت ویژه دولت تدبیر و امید از سهام عدالت کشور افرادی که برگه سهام عدالت دارند از مزیت ها و نتایج آن بهره مند خواهند شد.

مختاری گفت: دولت یازدهم و سازمان خصوصی سازی کشور در این راستا برنامه ها و اقدامات مدبرانه و مناسبی دارند تا مردم از نتایج و مزایای این طرح بطور مناسب بهره مند شوند.

وی در ارتباط پرداخت سود این سهام در آینده گفت: برای پرداخت سود سهام عدالت در حال حاضر چندین راهکار در دست مطالعه و بررسی است و دولت نیز در حال بررسی این راهکارها و انتخاب مناسب ترین روش است تا عزیزان هموطن از نتایج مناسب برخوردار شوند.

 تقی کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در شهرستان مرند بیش از 180 هزار نفر برگ سهام عدالت دریافت کرده‌اند، افزود: موقعیت شهرستان مرند از نظر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی با وجود معادن کائولن و صنایع خاک چینی ایران و سرامیک و تولید زردآلو وزعفران ، پسته و آفتابگردان در شمال‌غرب کشور رتبه برتر را دارد.

وی سرمایه‌گذاری در این منطقه بسیار مستعد و مناسب ارزیابی کرد و از آمادگی کامل تمام دستگاه‌های دولتی برای مشارکت  و جلب سرمایه گذار خبر داد.

انتهای پیام/ آ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: سه شنبه 10 / 1 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com