پینه دستان

پینه دستان


«در سال گذشته ۴۵۹ کارگر بر اثر حوادث کار به پزشکی قانونی زنجان مراجعه کردند/ از مجموع مراجعه کنندگان حوادث کار سال ۹۲، ۴۴۴ نفر مرد و ۱۵ نفر را زن تشکیل می‌دهد».

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: پارسال 459 نفر بر اثر حوادث کار به پزشکی قانونی زنجان مراجعه کردند.

به گزارش گروه اخبار دریافتی ایلنا «مهران ستاره» افزود: از مجموع مراجعه کنندگان حوادث کار در 12 ماه سال گذشته 444 نفر مرد و 15 نفر را زن تشکیل می دهد.

وی یادآورشد: در مدت مشابه سال ماقبل آن شمار مراجعه کنندگان حوادث کار این استان 414 نفر بود که از این تعداد 12 نفر زن و 402 نفر مرد بودند که در مجموع رشد 34/10 درصدی را نشان می دهد.

ستاره همچنین شمار متوفیات ناشی از سوختگی این استان در سال گذشته را 15 نفر اعلام کرد و افزود: 9 نفر زن و شش مرد در 12 ماه سال گذشته بر اثر سوختگی جان باختند که این تعداد در سال ماقبل آن 23 نفر بود.

وی اظهار کرد: در مجموع فوتی های ناشی از سوختگی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن کاهش 78/34 دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: شمار متوفیات ناشی از برق گرفتگی این استان نیز درسال 92 هشت نفر گزارش و ثبت شد که این تعداد درسال ماقبل آن شش نفر بود و در مجموع رشد 33/33 درصدی دارد.

وی همچنین جمع کل مرگهای غیرطبیعی این استان در سال 92 را 582 نفر اعلام و اظهار کرد: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن 562 نفر بود که 56/3 درصد رشد نشان می دهد.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 23 / 1 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com