پینه دستان

پینه دستان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارگران خواست تا مراسم هفته کارگر را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی ربیعی با تاکید بر رعایت اصل سه جانبه‌گرایی و تداوم نشستهای تخصصی و مشترک با نمایندگان تشکلهای کارگری گفت: از جامعه کارگری کشور انتظار داریم که مراسم هفته کارگر امسال با شکوهتر برگزار شود.

 

وی با تقدیر از تلاش نمایندگان تشکل‌های کارگری و همدلی و همراهی آنها در جریان تعیین دستمزد سال 93 گفت: همدلی بسیار خوب شرکای اجتماعی حاصل نتیجه شورای عالی کار بود.

 

ربیعی گفت: توجه به مسایل تشکل‌های کارگری از جمله برنامه‌هایی است که به طور جدی آن را مورد پیگیری قرار داده‌ و معتقدم که مشارکت بیشتر تشکل‌های کارگری و نقش آفرینی آنان در مسایل اجتماعی به ویژه درک متقابل از مسایل جامعه، دولت را در حل مشکلات کمک خواهد کرد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به دیدگاه‌های نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را راهکاری موثر در تدوین برنامه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد: دولت با بهره‌گیری از نخبگان، توسعه تشکل‌ها و مشارکت بیشتر آنان در رونق فضای کسب و کار استفاده کند.

 

وی همچنین با اشاره به مقوله اشتغال و بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر اتاق‌های فکر مربوطه در تشکیل شده و به زودی اتاق فکر روابط کار هم ایجاد خواهد شد تا از ظرفیتهای نمایندگان تشکلهای کارگری در این بخش استفاده شود.

 

به گفته ربیعی تشکل‌های کارگری با ارایه طرح‌ها و ایده‌های مختلف و حضور در اتاق‌های فکر سهم موثرتری در این فرآیند خواهند داشت.

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 23 / 1 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com