پینه دستان

پینه دستان


سرمایه سازمان تامین ا جتماعی متعلق به کارگران و بیمه شدگان است/ تجمیع صندوق‌های درمانی نارضایتی ۸ میلیون بیمه شده این سازمان را در پی خواهد داشت/ چنین طرحی یک بار قبل ازانقلاب اسلامی اجرا شده و تبعات منفی آن مشاهده شده است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی گفت: سرمایه‌ی سازمان تامین ا جتماعی متعلق به کارگران و بیمه شدگان است. تجمیع صندوق‌های درمانی نارضایتی ۸ میلیون بیمه شده این سازمان را درپی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «بیات» در همایش روز «کارگر، سلامت و ر فاعه اجتماعی» که در دومین روز از هفته کارگر برگزار شد، خواستار تجدید نظر در طرح ادغام صندوق‌های درمانی شد.

این فعال صنفی در خصوص ادغام صندوق‌های درمانی تصریح کرد: چنین طرحی یک بار قبل از انقلاب اسلامی اجرا شده و تبعات منفی آن مشاهده شده است، بعد از انقلاب بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی را به بیمه شدگان برگرداند و امید داریم این تجربه تلخ تکرار نشود.

وی افزود: ادغام سایر صندوق‌های درمانی که با بودجه دولت ساخته شده است؛ اشکالی ندارد اما سرمایه سازمان تامین اجتماعی مربوط به کارگران و بیمه شدگان است و نباید با دیگر صندوق‌های درمانی ادغام شود.

بیات ادامه داد: بیمارستان‌ها و مراکز تامین احتماعی از تجهیرات خوبی برخوردار است، استفاده از این خدمات حق بیمه شدگان این سازمان است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم جدا بودن سازمان تامین اجتماعی از نظام بیمه‌ی سلامت مطابق ماده ۳۶ برنامه ۵ توسعه که مراکز ملکی و درمانی را مستثنی کرده است، بتواند ادامه داشته باشد.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: سه شنبه 7 / 2 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com