پینه دستان

پینه دستان


هدف ازحضور ما در ایران بحث و گفتگو پیرامون اقدامات دولت ایران درراستای یکی از مهمترین مقاوله نامه های این سازمان یعنی عدم تبعیض در اشتغال است/ ما می‌خواهیم زنان د ر تمامی حوزه های که علاقه مند هستندفعالیت داشته باشند و فعالیت آنها تنها به شغلهای کلیشه ای و سنتی محدود نشود.

مدیراستانداردهای کارسازمان جهانی کار در ژنو فعالیت درجهت رفع تبعیض های جنسیتی را از مهمترین اهداف فعالیتهای کارگری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا «کلو پاترا هنری» در نشست اعضای سازمان جهان کار با زنان فعال کارگری و مسئولین اتحادیه زنان کارگر با اشاره به پیوستن ایران به مقاوله نامه شماره 111 سازمان جهانی کار، گفت: هدف ازحضور ما در ایران بحث و گفتگو پیرامون اقدامات دولت ایران درراستای یکی از مهمترین مقاوله نامه های این سازمان یعنی عدم تبعیض در اشتغال است.

وی افزود: طبق این مقاوله نامه رفع تبعیضهای آموزشی در قدم اول و پس ازآن دسترسی برابر زنان و مردان دربرابر فرصتهای شغلی باید از مهمترین اهداف دولت باشد بدنه نظارتی ILO علاوه بر برررسی اقدامات دولت به بحث قانونگذاری نیز توجه دارد، چرا که دولتها موظف به اجرای قوانین مصوب پارلمانی هستند و این قوانین نیز نباید منجر به اعمال تبعیض های جنسیتی شود.

خانم هنری حضور زنان در همه حوزه ها را از حقوق آنان دانست و گفت: ما می‌خواهیم زنان در تمامی حوزه های که علاقه‌مند هستندفعالیت داشته باشند و فعالیت آنها تنها به شغلهای کلیشه ای و سنتی محدود نشود.

وی ادامه داد: ما به زنانی احتیاج داریم که سقف های شیشه ای را بشکنند و راه را برای دیگر زنان باز کنند چرا که نباید هیچ محدودیتی برای حقوق اساسی بشری اعمال شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 / 2 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com