پینه دستان

پینه دستان


اده ۳ طرح بیمه بیکاری، به عنوان راهکاری موقت برای حل مشکل بیکاری در مجلس تصویب شده است/ در اصل طرح بیمه بیکاری در راستای حل معضلاتی که از دولت پیشین باقی‌مانده، تصویب شده است.

سخنگوی فراکسیون کارگری بابیان اینکه هدف طرح بیمه بیکاری بهبود وضعیت اجتماعی است، گفت: ماده ۳ طرح بیمه بیکاری، به عنوان راهکاری موقت برای حل مشکل بیکاری در مجلس تصویب شده است.

«کمال الدین پیرمؤذن» با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: در اصل طرح بیمه بیکاری در راستای حل معضلاتی که از دولت پیشین باقی‌مانده، تصویب شده است.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه معظل بیکاری در عمل باید با ایجاد اشتغال از سوی دولت برطف شود، گفت: آنچه همه ما به آن واقفیم این‌که در شرایط فعلی بایست به اقتصادی مولد و پرهیز از راه‌حل‌هائی کوتاه‌مدت تکیه شود.

وی افزود: برطرف کردن مشکل بیکاری در کشور نیازمند اعمال تغییرات جدی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی است و در همین راستا نیز ماده ۳ طرح بیمه بیکاری، به عنوان راهکاری موقت برای حل مشکل بیکاری در مجلس تصویب شده است.

این نماینده مجلس بابیان اینکه در دولت قبلی از یکسو بدنه دولت بصورت غیر واقعی افزایش یافت و از سوی دیگر در مقاطعی بر حجم کالاهای مصرفی وارداتی بطور چشم‌گیری افزوده شد، گفت: امروز یکی از عوارض چنین اقداماتی افزایش نرخ بیکاری است.

پیرمؤذن با تاکید براینکه اگر دولت گذشته سیاست‌های خود را در جهت گسترش فعالیت‌های صنعتی و تولیدی متمرکز کرده بود، امروز شاهد تشدید معضل بیکاری نبودیم، ادامه داد: طرح بیمه بیکاری در راستای حل معضلات موروثی دولت پیشین و برنامه های که دولت جهت برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی دارد تصویب شده است.

وی همچنین در خصوص منبع تأمین اعتبارات مربوط به قانون جدید بیمه بیکاری گفت: به دنبال تصویب این طرح توسط مجلس شورای اسلامی منابع مالی آن از محل حسن اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها تأمین خواهد شد و ما امیدواریم در آینده شاهد پوشش کامل تأمین اجتماعی برای آحاد مردم ایران باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com