پینه دستان

پینه دستان


عاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه افزایش ۲۵ درصدی مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان برای سال ۱۳۹۳ را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ابلاغ کرد.

معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه افزایش ۲۵ درصدی مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان برای سال ۱۳۹۳ را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه افزایش مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان برای سال ۱۳۹۳ را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ابلاغ کرد.

هیأت وزیران در جلسه ۲۱/۲/۱۳۹۳ به پیشنهاد شماره ۲۵۱۴۷ مورخ ۱۶/۲/۱۳۹۳ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد ماده (۹۶) قانون تأمین اجتماعی ـ مصوب ۱۳۵۴ ـ تصویب کرد:

از تاریخ ۱/۱/۱۳۹۳ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۳۹۲ برقرار شده‌اند، به میزان ۲۵ درصد مستمری آنان در پایان اسفندماه سال ۱۳۹۲ افزایش می‌یابد.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com