پینه دستان

پینه دستان


کی از موارد مورد انتقاد کارگران ساختمانی محاسبه نشدن عنوان حادثه شغلی برای یک کارگر ساختمانی است که در مسیر رفت برگشت از محل کار وسکونتش، دچار حادثه می‌شود.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران اعلام کرد: یک میلیون و ۱۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کشور هنوز فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند.
.
«احمد زارعی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: از چهار سال پیش تا پایان اسفند ماه سال ۹۲، تنها ۸۰۰ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اندو هنوز یک میلیون و۱۰۰ هزار کارگر ساختمانی در نوبت‌اند.

وی با اشاره به تعهد دولت در خصوص بیمه ۲۰۰ هزار کارگر ساختمانی در سال گذشته، ادامه داد: سهمیه ۲۰۰ هزار نفری وعده داده شده در مقایسه با کارگران ساختمانی سراسر کشور که متقاضی بیمه هستند و تا کنون بیمه نشده‌اند فاصله بسیار زیادی دارد.

این فعال صنفی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرایی نشدن قانون ۱۰ سال سابقه کار با ۶۰ سال سن در خصوص کارگران ساختمانی انتقاد کرد و در خصوص سایر مشکلات کارگران ساختمانی، گفت: یکی از موارد مورد انتقاد کارگران ساختمانی محاسبه نشدن عنوان حادثه شغلی برای یک کارگر ساختمانی که در مسیر رفت برگشت از محل کار وسکونتش، دچار حادثه می‌شود.

وی همچنین در خصوص پرداخت نشدن غرامت ایام بیماری کارگران ساختمانی با ذکر مثالی گفت: کارگر ساختمانی که به سبب یک حادثه شغلی سه ماه استراحت پزشکی گرفته است، غرامت ایام بیماری به وی پرداخت نمی‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com