پینه دستان

پینه دستان


دولت بجای اجرای طرح جامع بیمه بیکاری منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها را صرف تولید و گسترش اشتغال جوانان کند.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز گفت: دولت بجای اجرای طرح جامع بیمه بیکاری منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها را صرف تولید و گسترش اشتغال جوانان کند.

علی اصلانی با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: دولت به جای ایجاد توقع و بار مالی اضافی بر منابع مالی جاری کشور به دنبال راهکاری برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار در کشور باشد.

وی در ادامه با انتقاد از طرح جامع بیمه بیکاری جوانان بیان داشت: اگر منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها با پرداخت های بدون حساب و کتاب مجدد بخواهد وارد چرخه نقدینگی کشور بشود حاصلی جز افزایش تورم و کاهش تولید و در نتیجه اشتغال پایدار در پی نخواهد داشت.

این فعال کارگری استان البرز در ادامه با بیان این مطلب که طرح جامع بیمه بیکاری تهدیدی برای صندوق تامین اجتماعی است، خاطر نشان کرد: طرح مباحث این چنینی این شائبه را ایجاد می کند که ممکن است به این بهانه ها مجدد بخواهند مهمانان ناخوانده ای را بر سر سفره تامین اجتماعی به نشانند.

وی در ادامه گفت: 2، 3 هزار میلیاردی را که دولت از منابع حاصل از هدفمندی می خواهد صرف بیمه بیکاری کند اگر در تولید و بنگاه هایی که در حال تعطیلی و تعدیل نیرو هستند تزریق کند شایسته تر است.

وی در پایان با بیان این مطلب که دولت به جای دادن ماهی به مردم باید ماهیگیری را به آنان آموزش دهد گفت: اجرای اینگونه طرح ها در طولانی مدت نه تنها کمکی به مردم نخواهد کرد بلکه باعث شکوفا نشدن استعدادها، بی انگیزگی جوانان، نابودی بنگاه های تولیدی و درنتیجه اشتغال آنان در این دولت نیز خواهد شد.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 / 3 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com