پینه دستان

پینه دستان


ه گزارش ایرنا، علی ربیعی گفت: برای ایجاد اشتغال هم از سوی وزارتخانه‌ها و هم در استان‌ها، برنامه‌ریزی شده و چند استان به صورت آزمایشی در حال مطالعه هستند تا موانع تولید و شرایط بهبود فضای کسب و کار استخراج شود. ربیعی خاطر نشان کرد: دولت نیز در هر چند جلسه‌ای که تشکیل می‌دهد، به صورت آرام و تدریجی بخشی از موانع تولید را برداشته است. ربیعی گفت: در چند سال گذشته با رشد منفی انباشته شده اقتصادی مواجه بوده‌ایم که از نیمه دوم سال گذشته تلاش شد این رشد به سمت مثبت حرکت کند و امسال تلاش داریم تا نرخ رشد اقتصادی را به سه درصد برسانیم. وی با بیان اینکه جهت‌گیری کلی دولت رونق تولید و خروج از رکود است، عنوان کرد: علاوه بر گشایش در مسایل خارجی، اهتمام مدیریت مسایل کارشناسی و علاقه‌مندی در حوزه سلامت نیز وجود دارد و دولت با بهره‌گیری از اختراعات، ابداعات و اقدامات دانش‌بنیان، فعالیت خود را برای ایجاد اشتغال آغاز کرده است.
ربیعی به تشکیل جلسه شورای عالی اشتغال در هفته دوم فروردین سال جاری اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور تاکید کردند همه دستگاه‌ها با همین شرایط و بودجه موجود، برنامه‌های اشتغال خود را بیان کنند و همین‌طور برنامه شغل‌های اجتماعی که بیشتر به منزله ایجاد شغل در مناطق مرزی و کمتر توسعه‌یافته است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اکنون میزان اشتغالزایی بخش آی‌سی‌تی و کشاورزی مشخص شده و در حوزه توریسم، گردشگری، صنایع دستی و همچنین حوزه سبز و محیط‌زیست نیز برنامه‌ها در حال تدوین است. 
وی گفت: دولت، همه تلاش خود را در این باره به کار می‌بندد و از نظام بانکی خواسته است که در خدمت تولید قرار گیرد. ربیعی در پایان گفت: خوشبختانه بیمه‌ها با دو شعار مسئولیت‌پذیری و کارآمدی جهش بزرگی در فعالیت‌های خود داشته‌اند و تامین اجتماعی نیز برنامه‌های خود را در این راستا تنظیم کرده است که امیدواریم کارگران رضایت بیشتری از درمان در تامین اجتماعی هم داشته باشند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 10 / 3 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com