پینه دستان

پینه دستان


ه پیشنهاد سیدمحمدعلی سیدابریشمی ـ معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ـ و طی حکمی از سوی محمدرضا نعمت‌زاده ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مسعود اصغریان به سمت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل این شرکت با حضور مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تشکلهای صنعتی و اقتصادی ، مسئولین و صنعتگران استانی و جمعی از کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، مسعود اصغریان به‌عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی معرفی شد.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مراسم با تاکید بر کمک سازمان صنایع کوچک به صنعت کشور اظهار کرد: طرح‌های نیمه تمام و احیای واحدهای تعطیل شده از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است.

علینقی قدس همچنین مسعود اصغریان را مدیری توانمند و آشنا به مدیریت شهرک‌های صنعتی معرفی و ابراز امیدواری کرد که اقدامات شایسته صورت‌گرفته در زمان مدیریت عامل سابق با گام‌های استوارتر پیگیری شوند.

در این مراسم همچنین علی سلیمانی ـ مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ـ توفیقات حاصل شده را در اثر توکل به خدا و خدمت به نظام، برنامه‌ریزی کارشناسی و علمی و نیز همدلی و همکاری تمامی کارکنان شرکت برشمرد و برای مدیرعامل جدید در ادامه این راه آرزوی توفیق نمود.

مسعود اصغریان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ضمن تأکید تلاش در جهت رفع مشکلات صنایع این مهم را با یاری خداوند و حمایت مسئولان فرادست در سایه برنامه‌ریزی و مطالعه عمیق دست‌یافتنی خواند.

وی ادامه داد: حمایت از صنایع کوچک استان  از اولویت های مهم این شرکت بوده البته با توجه به اینکه این صنایع متولیانی همچون سازمان صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی داشته باید وحدت رویه در این امر بوجود آید.

وی بیان داشت: رسیدگی به واحدهای راکد و واحدهای در حال فعالیت با ظرفیت پائین از اولویت دیگر برنامه های پیش رو بوده که نیاز به بررسی دقیق موضوع و اقدام به موقع نیز دارد.

در پایان این مراسم، با اهداء لوح یادبود و تقدیرنامه معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و لوح سپاس کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی و صنعتگران استان خراسان رضوی ، از زحمات علی سلیمانی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 / 4 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com