پینه دستان

پینه دستان


«در حال حاضر از حدود ۱۵۰۰ واحد تولیدی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی کوچک در شهرستان همدان و فامنین به‌علت سوء تدبیر مسئولان دولتی، نبود سرمایه در حال گردش و عدم تخصیص نقدینگی از سوی بانک‌ها تعطیل شده‌اند.»

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از تعطیلی ۵۰۰ واحد تولیدی در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری مجلس، «ابراهیم کارخانه» تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر از حدود ۱۵۰۰ واحد تولیدی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی کوچک در شهرستان همدان و فامنین به‌ علت سوء تدبیر مسئولان دولتی، نبود سرمایه در حال گردش و عدم تخصیص نقدینگی از سوی بانک‌ها تعطیل شده‌اند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر بستر مناسبی برای فعالیت واحدهای تولیدی به منظور تأمین کالاهای مورد نیاز خود با قیمت مناسب که به صلاح و صرفه اقتصادی کشور باشد، وجود ندارد.

کارخانه، تخصیص وام‌های کم بهره بانکی را یکی از موارد صرفه و صلاح اقتصادی کشور دانست و افزود: در حال حاضر بانک‌ها وام‌های بانکی را با سود ۲۲ درصد به بخش صنعت و کشاورزی واگذار می‌کنند به همین جهت یک واحد صنعتی از فروش تولیدات خود باید چند درصد سود ببرد که ۲۲ درصد آن را برای سود بانکی پرداخت کند؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: متأسفانه به علت نبود رونق در صنعت در حال حاضر نرخ بالای بیکاری در شهرستان همدان و فامنین بیداد می‌کند به همین جهت حل این معضل باید هر چه سریع‌تر در دستور کار دولت قرارگیرد.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 / 5 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com